خرید دوچرخه جهان سیکلت
نوشته شده توسط : حسن محمد زاده

دوچرخه نمایشی دوچرخه نمایشی که با نام Bmx نیز شهرت دارد نوعی دوچرخه برای انجام حرکات نمایشی می باشد. با استفاده از این دوچرخه می توان حرکاتی همچون پرش از ارتفاع و موانع مختلف را انجام داد. طراحی این دوچرخه متناسب با کاربری آن به صورت ویژه ای صورت گرفته و اندازه آن از اندازه دوچرخه های بزرگسالان کوچکتر است. این نوع دوچرخه دارای جنس بدنه، ترمز، فرمان و قطعات خاصی است که انجام حرکات مختلف را امکان پذیر می کنند.

* دوچرخه مسافرتی (توریستی) دوچرخه تورینگ یا همان توریستی برای سفر مناسب است و از جنس محکمی برخوردار می باشد؛ زیرا باید تحمل بارهای سنگین را داشته باشد. طراحی این نوع دوچرخه به گونه ای صورت گرفته که استفاده از آن برای مدت طولانی در مسیرهای مختلف راحت باشد. معمولا دوچرخه توریستی دارای قطعات و بخش های اضافی برای قرار دادن وسایل سفر می باشد.

 2- وزن دوچرخه از دیگر نکات مهم برای خرید دوچرخه توجه به وزن آن است. برای ساخت دوچرخه از مواد مختلفی مانند آلومینیوم، فولاد، کروم و کربن استفاده می شود. دوچرخه های سبک از شتاب و سرعت بیتری برخوردارند و دوچرخه های سنگین دارای مقاومت و استحکام بالایی هستند. شما باید با توجه به نوع استفاده خود بهترین دوچرخه با وزن مناسب را انتخاب کنید. 3- سایز دوچرخه سایز دوچرخه مانند سایز کت و شلوار است و از اهمیت بسیار بالایی برخوردار می باشد. افراد دارای ویژگی های فیزیکی مختلفی (سن، وزن، قد و …) هستند. از این رو هنگام خرید دوچرخه جهان سیکلت  باید به وضعیت بدنی و فیزیکی خود توجه نموده و سایز مناسب را انتخاب کنید. اگر دوچرخه برای شما بزرگ یا کوچک باشد نمی توانید به راحتی از آن استفاده کنید و دچار مشکلاتی خواهید شد و حتی ممکن است آسیبی به بدن شما برسد. 4- کیفیت قطعات کیفیت قطعات از دیگر مسائل مهم برای خرید دوچرخه است که باید به آن توجه کنید. دوچرخه هایی که از مواد اولیه با کیفیت و قطعات مهندسی شده و استاندارد ساخته می شوند، علاوه بر سواری راحت از ماندگاری خوبی نیز برخوردارند. کیفیت پایین قطعات موجب می شود به مرور زمان هزینه های زیادی برایتان ایجاد گردد و نیاز به تعمیر یا تعویض آنها پیدا کنید.





:: بازدید از این مطلب : 219
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 2 اسفند 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: