نوشته شده توسط : حسن محمد زاده

تجارت گستر فعالیت خود را بصورت کاملا حرفه ای و تخصصی از سال ۱۳۷۸ شروع نمود و در طی این سالها همواره یکی از معتبرترین شرکتهای پیشرو در این حوزه است. طراحی سایت تبریز و بهینه سازی سایت در جهت توسعه کسب و کارها از طریق اینترنت جزو فعالیت های اصلی تجارت گستر می باشد و در حال حاضر نیز طراحی فروشگاه اینترنتی و طراحی اپلیکیشن موبایل را در خدمات خود قرار داده است. تجارت گستر با ایجاد تیم های تخصصی طراحی وب سایت تبریز در زمینه های آنالیز، گرافیک و برنامه نویسی اختصاصی و تجارب انجام انواع پروژه های وب در زمینه های مختلف کسب و کار و حضور مستمر سالانه در همایش های برتر بین المللی همواره تلاش کرده است تا دانش و تکنولوژی روز دنیا را در اختیار مشتریان و شرکای تجاری خود قرار دهد و با طراحی حرفه ای سایت و رعایت کلیه استانداردهای سئو و افزایش ترافیک همواره مزیت رقابتی مشتریان خود را نسبت به رقبایشان در ایران ارتقاء داده است.

 
طراحی سایت امروزه نقش پررنگی را در جذب مشتری و بازاریابی اینترنتی دارد و با کمک وب سایت می توان به دنیای پول ساز اینترنت وارد شد و سهمی از این بازار را در دست گرفت.طراحی وب سایت علاوه بر گرافیک سایت و محتوای وب سایت مناسب باید در صفحه اول گوگل نیز دیده شود تا بتواند جذب مخاطب بالایی را از اینترنت داشته باشد لذا طراحی سایت با یک شرکت طراحی وب سایت  قدر و با تجربه اولین قدم در دنیای بازاریابی اینترنتی است.
 
با توجه به اهمیت طراحی وب سایت در تبریز و اهداف بعدی بازاریابی اینترنتی مانند سئو وب سایت و بهینه سازی سئو سایت ، راه اندازی باشگاه مشتریان  ، دیجیتال مارکتینگ ، حضور ، تبلیغات و بازاریابی در شبکه های اجتماعی مانند تبلیغات در اینستاگرام و تلگرام  با انتخاب شرکت طراحی سایت  و ارائه دهنده خدمات جامع بازاریابی اینترنتی معتبر و با تجربه در این راه می تواند اثر گذاری چشم گیری در طراحی سایت و بازاریابی اینترنتی و تبلیغات در شبکه های اجتماعی داشته باشید.
 
برنامه ریزی قبل از اجرای پروژه طراحی سایت
 
شناخت هدف راه اندازی طراحی سایت
شناخت مخاطبین وب سایت آنالیز سایت های وب سایت
رقبا شناخت و آنالیز کلمات کلیدی وب سایت 
تهیه نقشه سایت با توجه به کلمات کلیدی انتخاب شده وب سایت
تولید محتوا مفید و مداوم با توجه به کلمات کلیدی سایت
حضور در شبکه های اجتماعی جهت معرفی طراحی وب سایت جدید
ایجاد بستری هایی در وب جهت درگیرکردن کاربران سایت


:: بازدید از این مطلب : 564
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 16 فروردين 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : حسن محمد زاده

جوابهای بسیاری برای این سوال وجود دارد،سئو روز در این مقاله برخی از دلایلی را که گوگل بک لینک هایتان را ایندکس نمیکند بیان میکند.

 
۱)بک لینکهای شما ارزش ایندکس شدن را ندارد.
آیا فکرمیکنید گوگل لینک های اسپم(هرز)را که در یک پایگاه اسپمی(هرز)ساخته اید را ایندکس میکند ، آن هم در پایگاهی که گوگل در آن پرچم قرمز زده است؟به طور معمول گوگل بک لینک های کم کیفیتی را که هیچ کاربرد مفیدی برای کاربران ندارد را ایندکس نمیکند.در نتیجه راه حل این مشکل ساخت بک لینک های با کیفیت بالا وبا ارزش برای ایندکس شدن است.
 
۲)محتوای مطالب وب سایت شما ضعیف وکپی برداری شده است.
 
محتوای کپی شده دلیل دیگری برای عدم ایندکس شدن یا نشدن بک لینکهای شما در فهرست گوگل است. درسرویس گوگل مطالب کپی شده جایی ندارد. با توجه به این نکته ، اطمینان حاصل کنید که محتوای شما ۱۰۰٪ بی نظیر و عاری از مطالب کپی شده یا سرقت ادبی باشد.
 
علاوه بر این ، ممکن است که محتوای وبلاگ شما برای خواننده بی ارزش باشد. در این صورت ، اطمینان حاصل کنید که پست شما ازکیفیت بالایی برخوردار است و تعداد کلمات حداقل ۱۰۰۰تا یا بیشتر است زیرا تحقیقات ثابت کرده اند ، وبلاگ با فرم طولانی درصفحه نتایج موتور جستجو (SERP)عملکرد بهتری دارند .
 
واقعیت قابل توجه- براساس مطالعه ای ازSerpIQ مقاله ای با بیش از ۲۰۰۰ کلمه در نتایج جستجوی گوگل عملکرد بهتری دارد و رتبه جستجو را ارتقاء میدهد
 
۳)آیا در حال ایجاد بک لینک با استفاده از سایت هایی بدون برچسب ایندکس نشده،هستید؟
 
اگر بک لینک های تان را از سایتی با برچسب بدون فهرست تهیه کرده اید، بک لینکهای شما بسته میشود مگر اینکه با مدیریت وب سایت تماس برقرار کنید و آنها را متقاعد کنید که برچسب ایندکس نشده را از صفحه یا وب سایت حذف کنند. به هر حال ، این یک مورد نادر است. چه کسی نمی خواهد وبلاگ یا صفحه وب خود را ایندکس کند تا در صفحه نتایج موتور جستجو نمایش داده شود؟
 
این موارد تنها بعضی از عوامل اصلی است که چرا گوگل وب سایت و بک لینک شما را ایندکس نمی کند. بنابراین ، اجازه دهید به راه حل هایی بپردازیم که باعث میشود گوگل بک لینکهای تان را ایندکس کند(نمایه گزاری کند).
 
 


:: بازدید از این مطلب : 509
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 16 فروردين 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : حسن محمد زاده

جنس به کار گرفته شده در میلگرد زیگزاگ از فولاد میباشد تا بتواند نیروی کششی بتن را به دوش کشیده و از تکان خوردن و از هم پاشیدن بتن جلوگیری کند.ممکن است میلگرد ها را در ساختمان سازی زیاد دیده باشید.میلگرد در انواع و اشکال گوناگون و در بخش های مختلفی از ساختمان به کار میروند. برخی از میلگردها که آجدار هستند در مقاوم سازی ستون ها به کار میروند و با چسبندگی که توسط آج خود با بتن ایجاد میکنند باعث جلوگیری از پاشیدگی و ترک خوردگی بتن میشوند، نوع دیگری از میلگردها که به صورت بدون اج و صاف میباشند در قسمت کف ساختمان جهت مقاوم سازی قسمت تحتانی و کف ساختمان استفاده میشوند.

 
کاربرد میلگرد زیگزاگ :
 
میلگرد زیگزاگ از میلگردهای زیگزاگی شکل است که در ساختمان سازی و ساخت سازه های بتنی کاربرد بسیار زیادی دارد. میلگرد زیگزاگ میتواند با قرار گرفتن در داخل بتن از هم پاشیدن و تخریب بافت آن تا حد زیادی جلوگیری به عمل آورد. میلگردهای زیگزاگ میتوانند به نسبت میلگردهای معمولی بار بیشتری را تحمل کنند و تنها دلیل آن نیز شکل زیگزاگی این نوع میلگرد است. این نوع میلگرد در سقف که میزان بار بیشتری به بتن وارد میشود کاربرد به مراتب زیادتری دارد. در ساخت میلگردهای زیگزاگ از فولاد استفاده شده است که این فولاد میتواند به خوبی درون بتن باقی بماند بدون آنکه زنگ زده و یا فرسوده شود.
 
نقش میلگرد زیگزاگ در تیرچه :
 
در مرحله اول زیگزاگ‌ها به صورت خرپا عمل میکنندبه طوری که مقاومت آن برای تحمل وزن برای اعضای کششی زیرین تحمل برای عناصر  فوقانی را تحمل کند.
در مرحله دوم مقاومت لارم جهت تحمل وزن سقف بین تکیه گاه های در حال ساخت  در مرحله آخر میلگردهای عرضی پیوستگی لازم را بین آماتورهای کششی خرپا و بین بتن پوششی را ایجاد می‌کنند.
 
برای خرید میلگرد زیگزاگ باید نکات زیادی را مد نظر قرار دهید تا بتوانید بهترین و با کیفیت ترین نوع میلگرد را تهیه کنید. برای خرید میلگرد زیگزاگ ابتدا باید به استاندارد بودن آنها توجه داشته باشید. میلگردها باید از نوع استاندارد بوده و در کارخانجات  مطرح و مورد تایید تولید شده باشند. به نوشته های برجسته درج شده بر روی میلگردها قبل از خرید توجه داشته باشید. نوشته های درج شده بر روی میلگرد که تعیین کننده سایز و مشخصات دیگر آن هستند میتوانند شما را در خرید میلگرد تا حد زیادی کمک کنند. ثامن تجارت جزو شرکت های مورد اطمینان میباشد که میتوانید به راحتی و بدون اینکه با مشکلی مواجه شوید خرید خود را انجام داده و در موعد مقرر نیز بار خود را تحویل بگیرید.
 
 


:: بازدید از این مطلب : 490
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 16 فروردين 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : حسن محمد زاده

شرایط زندگی در آلمان

 
آلمان را بسیاری قلب تپنده اروپا می‌نامند و چه نام برازنده‌ای برای این غول صنعتی قاره سبز. کشوری با مردمانی به معنی واقعی کلمه منظم، سخت‌کوش و خلاق. کشوری ثروتمند و یکی از بزرگ‌ترین صادرکننده‌ها در دنیا. زندگی در آلمان و در کنار مردم این کشور، شرایط فرهنگی متفاوتی را می‌طلبد چرا که آلمان‌ها، فضای اجتماعی متفاوتی با فرهنگ ما دارند.
 
آلمان آیینه تمام نمای یک جامعه منظم، پویا و عاری از فساد با تمام استانداردهای اروپایی است. از مجموع ۵۰۰ شرکت معتبر و بین‌المللی، ۳۷ شرکت در کشور آلمان قرار دارد اما بسیاری تنها نام بنز و BMW را شنیده‌اند. واقعیت اما این است که آلمان کشوری بسیار مهم برای اتحادیه اروپا و کل جهان است.
 
به طور کلی می‌توان امتیازات تحصیل در آلمان را در چند مورد جمع بندی کرد:
 
امکان تحصیل به صورت رایگان
امکان تحصیل به زبان انگلیسی در مقطع ارشد و دکتری.
اجازه اقامت به مدت ۱۸ ماه بعد از اتمام تحصیل به منظور یافتن کار و اخذ ویزای کار.
امکان اخذ اقامت دائم بعد از اتمام تحصیلات .
امکان تحصیل در تمامی رشته‌ها (هنر، مهندسی، پزشکی، دندانپزشکی، داروسازی و…) امکان کار در کنار تحصیل و پوشش کلیه مخارج زندگی (کار پاره وقت) اعتبار بالایویزای دانشجویی آلمان و امکان رفت و آمد به کشورهای حوزه شنگن بدون نیاز به ویزا.
 
حداقل سطح زبان آلمانی برای تحصیل در آلمان چقدر است؟
 
برای رشته های آلمانی زبان داشتن حداقل سطح B1  الزامیست و برای رشته های انگلیسی با توجه به نمره درخواستی باید مدرک ارائه شود. همچنین برای دریافت پذیرش از رشته هایی که به زبان انگلیسی ارائه می‌شوند، داشتن مدرک آیلتس با نمره ۶.۵  الزامیست.
 
البته لازم به ذکر است که موسسه حقوقی نادیا این امکان را برای دانشجویانی که قصد تحصیل در آلمان را دارند بوجود آورده تا آنها بتوانند به تحصیل در آلمان با معدل پایین نیز بپردازند همچنین شما میتوانید با مراجعه به این تیم از همه نکات درباره کشور آلمان و موارد مختلف آن نیز کسب اطلاعات کنید و با خیال راحت امور تحصیلی خود را به آنها 


:: بازدید از این مطلب : 506
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 16 فروردين 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : حسن محمد زاده

نوع صندلی: انواع مختلفی از صندلی غذا خوری کودک در بازار وجود دارد که ممکن است انتخاب آن کمی برای شما گیج کننده باشد. پیشنهاد می کنیم برای انتخاب این وسیله به میزان جا گیر بودن آن و محدودیت فضایی خود حتما فکر کنید.

 
میز مقابل صندلی: مدل هایی که میز آنها از صندلی جدا می شوند بهترین انتخاب محسوب می گردند و حتی می توانید آنها را در ماشین ظرفشویی بشویید. صندلی هایی که میز مقابل آنها متحرک است، همزمان با رشد کودک قابلیت جابه جایی دارند.
 
قابلیت تنظیم آسان: تنظیم ارتفاع صندلی غذا خوری کودک از اهمیت بسیاری برخوردار است. میز مقابل صندلی نباید جوری طراحی شده باشد که به شکم کودک فشار وارد کند. استفاده از یک صندلی با قابلیت تنظیم می تواند این مشکلات را برطرف کند.
 
کمربند ایمنی: صندلی غذا خوری کودک باید از 3 الی 5 نقطه دارای کمربند باشد تا از سر پا ایستادن و تحرک بیش از حد کودک جلوگیری کند. کمربند ایمنی نباید هیچگونه فشاری به شکم کودک وارد کند. همچنین با رشد کودک قابل تنظیم باشد.
 
چرخ صندلی: معمولا استفاده از صندلی هایی که دارای چرخ می باشند راحت تر از نمونه های ثابت آن است زیرا به راحتی می توانید آن را از آشپزخانه به سالن غذا خوری یا … منتقل کنید. در هنگام تثبیت آن سر میز بهتر است که چرخ ها را قفل کنید.
 
راحتی صندلی: بهتر است که از صندلی های دارای تشک که جای قرار گرفتن پا هم دارند استفاده کنید زیرا کودک در هنگام نشستن در آن احساس بهتری خواهد داشت. دقت کنید که درزهای کناری صندلی لبه های تیزی نداشته باشند تا موجب خراشیدگی روی پوست کودک نشوند.
 
راهنمای انتخاب صندلی غذاخوری کودکان
 
الویت اول در انتخاب یک خرید مناسب برای کودک شما یک مشاور خوب است که شما میتوانید با استفاده از سایت نی نی مود بهترین مشاوره را برای خریدصندلی غذای کودک خود از گروه نی نی مود داشته باشید و همچنین این امکان برای شما فراهم می شود تا هم از محصولات داخلی و هم از محصولات خارجی دیدن کنید و در صورت پسند به راحتی و به صورت آنلاین سفارش خود را ثبت کنید.
 
الویت دوم شما به عنوان پدر و مادر کودک و نوزاد این است که غذا خوردن او بدون خطر و آسیب انجام شود، در حال حاضر صندلی های غذاخوری گزینه هایی هستند که موجب خواهند شد او از همان کودکی حس خوب غذا خوردن روی میز در کنار خانواده را تجربه کند. به هر حال باید بدانید که مسئله مقاومت این صندلی ها در برابر ضربه مهم است.
 
مورد بعدی که باید به صورت ویژه ای بررسی اش کنید، امنیت کمربند ایمنی است. در صورتی که کمربند به آسانی باز شود شما نمی توانید کودکتان را برای مدت زمانی تنها بگذارید. البته بر اساس رده بندی سنی نیز انتخاب می شوند که در نهایت تا سه سالگی بهتر است که برای کودکان از این گونه صندلی ها استفاده شود.
 
 


:: بازدید از این مطلب : 426
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 16 فروردين 1399 | نظرات ()