خرید مبل ملایر مرغوب
نوشته شده توسط : حسن محمد زاده

کاناپه‌ها ممکن است با پارچه‌های ساده یا طرح دار روکش شوند. ظرافت و جذابیتی در هر طرح وجود دارد.  هنگامی که به دنبال  خرید کاناپه یا مبل راحتی هستید، باید دوام و ماندگاری مدلی را که می‌خواهید خریداری کنید نیز در نظر بگیرید. هنگام خرید مبل راحتی باید به دنبال مبل‌هایی باشید که اسکلت آن از چوب خشک باشد و  کوسن‌ها و بالش‌های نرم و انعطاف پذیری داشته باشد. همچنین  پارچه روکشی که برای ساخت مبلمان استفاده می‌شود، هم از نظر رنگ و هم از نظر بافت، باید کیفیت بالایی داشته باشد. برای خرید و اطلاع از قیمت انواع مبلمان راحتی، استیل و کلاسیک می‌توانید به وب سایت فروشگاهی سامی مبل مراجعه نمایید.

مبل کلاسیک چیست؟ مبلمان کلاسیک نیز یکی دیگر از مبل‌های رایج مورد استفاده در خانه ما ایرانیان است که از تلفیق مبلمان راحتی و استیل یا سلطنتی، طراحی و تولید شده و به دکوراسیون بیشتر خانه‌ها راه یافته است. زیبایی و جذابیت مبلمان کلاسیک از  کلاف‌های چوبی با کیفیت همچون راش، نراد، گردو و … در ساختار اصلی مبل نشأت می‌گیرد که موجب استحکام و طول عمر بالای مبل می‌شود. علاوه بر کلاف‌‌های چوبی باکیفیت،  استفاده کردن از  فوم‌های سرد و انعطاف پذیر و همچنین اسفنج‌های مرغوب در بالش‌ها ‌و تشک‌های مبلمان کلاسیک، نقش عمده و مهمی در کیفیت و راحتی آن دارد.

  همانطور که گفتیم، مبلمان کلاسیک در واقع تلفیقی از مبل های راحتی و سلطنتی با منبت کاری های مدرن و شیک است. بر خلاف مبل های استیل یا سلطنتی، منبت کاری های مبلمان کلاسیک بسیار متعادل و  طراحی و ظرافت بسیار زیبایی دارند. طرح‌ها و نقش هایی که روی چوب مبلمان کلاسیک و استیل ایجاد می‌شود، هنر دست هنرمندان ایرانی است که توجه هر فردی را به خود جلب می‌کنند. مبلمان کلاسیک اغلب در ست های ۹  و یا ۷ نفره طراحی و تولید شده و به بازار عرضه می‌شوند. ست ۷ نفره مبلمان کلاسیک شامل  کاناپه سه نفره و ۴ مبل تک نفره معمولی می‌باشد، در حالیکه  ست ۹ نفره این مبلمان شامل  کاناپه سه نفره، ۲ صندلی میزبان و ۴ صندلی تک نفره می‌باشد. در صورتیکه خانه شما متراژ بزرگتری داشته باشد، می‌توانید مبل های مورد نظر خود را با تعداد بیشتری از کاناپه و یا صندلی های تکی سفارش دهید. برای خرید مبل ملایر، سفارش و یا اطلاع از قیمت انواع مبلمان کلاسیک، استیلی و یا راحتی ملایر می‌توانید به وب سایت فروشگاهی سامی مبل مراجعه کرده و محصول مورد نظر خود را با بهترین کیفیت و قیمت و همراه با خدمات پس از فروش خریداری نمایید.





:: بازدید از این مطلب : 249
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 21 بهمن 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: