نصب دوربین مداربسته در تجریش ارزان
نوشته شده توسط : حسن محمد زاده

هر چه قابلیت ها و ویژگی های به کار گرفته شده در دوربین های مداربسته بیشتر باشد، قیمت آن دوربین طبیعتا بالاتر است. اما در این قسمت باید حتما به این نکته توجه نمایید که هر چه دوربینی گران قیمت تر باشد، به معنای قابلیت بهتر یا بیشتر نیست. لذا هنگام خرید دوربین مداربسته در تجریش باید کاتالوگ مدل های دوربین مداربسته را به دقت مطالعه نمایید تا بررسی کنید آیا دوربین مد نظر قابلیت های مورد انتظار شما را برآورده می نماید یا خیر.

هر شخصی باید با توجه به مکان مورد نظر، شرایط نوری محل نصب دوربین، فاصله تحت پوشش دوربین مداربسته، ارتفاع و نوع کاربری خود مدل دوربین مداربسته با ویژگی های مورد نظر را انتخاب کند. به عنوان مثال اگر درب ورودی هتل یا شرکت می خواهید دوربین نصب کنید حتما باید قابلیت wdr داشته باشد تا زمانی که نور در خارج محیط زیاد است باعث سیاه دیده شدن فردی که داخل مجموعه می شود، نگردد. از آنجایی که تنوع مدل ها و قابلیت های دوربین های مداربسته زیاد است؛ توصیه می شود جهت جلوگیری از سردرگمی با کارشناس فروش دوربین مداربسته مشورت بگیرید.

مشخص است که هر چه مساحت محیط و نقاط مورد نظر شما جهت پوشش دهی دوربین بیشتر باشد نیاز به تعداد دوربین مداربسته بیشتر، طول کابل بیشتر و تجهیزات بیشتری می باشد. از این رو هزینه خرید دوربین مداربسته و هزینه نصب نیز بالاتر خواهد رفت. لذا با در نظر گرفتن سه عامل مهم برند دوربین مداربسته، نوع تکنولوژی مورد انتظار از دوربین و تعداد دوربین مداربسته می توانید هزینه خرید دوربین مداربسته در تجریش را تعیین نمایید.

تهیه نقشه نصب دوربین مداربسته قبل از خرید و نصب سیستم مداربسته در هر مکانی نیاز است که از محل پروژه بازدید شود و نقشه نصب دوربین مدار بسته رسم گردد تا تعداد دوربین، امکانات مورد نیاز و مسیر کابل کشی ها مشخص شود. به این ترتیب در نقشه نصب دوربین باید به صورت دقیق جانمایی دوربین ها مسیر کابل کشی و محل استقرار دستگاه ضبط تصویر تعیین شود. انتخاب نوع دوربین مداربسته نوع دوربین با توجه به اینکه قرار است دوربین در چه مکانی نصب شود تعیین می شود. نوع دوربین داخل اتاق با دوربینی که قرار است از بیرون ورودی به ساختمان را تحت پوشش قرار دهد کاملاً متفاوت است. به این دلیل که دوربین برای داخل اتاق از نوع Indoor انتخاب و برای فضای بیرونی از دوربین های Outdoor انتخاب می شود. اگر این موضوع را در نظر نگیرید به عنوان مثال با نصب دوربین مدار بسته Indoor یا داخلی بخواهید از فضای بیرون ورودی ساختمان را نظارت کنید ممکن است مشکلاتی بوجود بیاید. این مشکلات ممکن است در کوتاه مدت و یا دراز مدت خود را نشان دهند. به عنوان مثال دوربین مداربسته پس از مدتی با نفوذ رطوبت از کار بیفتد و یا بدنه آن با برخورد شاخه درختی که در طوفان شکسته آسیب ببیند. این وقایع موجب می شود شما در مدت کوتاهی مجبور به نصب دوربین مداربسته در این مکان شوید. اتفاق خوشایندی نیست بنابراین در همان ابتدای کار در زمان انتخاب و  نصب دوربین مداربسته در تجریش به این نکات دقت کنید و از متخصصین در این زمینه مشاوره دریافت کنید.





:: بازدید از این مطلب : 162
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 1 تير 1402 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: